Office Assistant – Venturn – Rotterdam

Terug naar het vacatureoverzicht

Office Assistant – Venturn – Rotterdam

Niveau: Medior | Stad: Venturn - Rotterdam | Land: Nederland

Introductie

Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een enthousiaste Office Assistant. Ben jij een echte spin in het web? Behoud jij het overzicht als het druk begint te worden? Heb je een echte hands-on mentaliteit en weet je welke van je taken directe prioriteit hebben?

Dan zoeken we jou!

Organisatie

Wij zijn Venturn, een maritiem adviesbureau. Wij staan voor ontwikkeling en prestatie van mens en bedrijf. We focussen ons daarbij volledig op de maritieme en aanpalende logistieke sector. Onze relaties zijn terminals, rederijen, havenautoriteiten, logistiek dienstverleners en offshore gerelateerde bedrijven. Onze opdrachten vinden grotendeels plaats in de Benelux, met name Rotterdam en ook deels buiten Europa. Met veel plezier en toewijding leveren we onze bijdrage in de maritieme en aanpalende logistieke sector. In die werelden ligt immers ook ons eigen hart. Daarom vormen wij samen een maritiem adviesbureau. Dit doen we met een kleine en slagvaardige organisatie die op dit moment bestaat circa 15 professionals in vast dienstverband. Daarnaast werken we zeer regelmatig samen met ongeveer 10 specialisten op basis van inhuur.

Onze diensten verdelen we in vijf pijlers:

  • Interim Management
  • Opleiding en Training
  • Consultancy
  • Executive Search
  • Young Professionals Programma

Functie

Als medewerker “Office Assistent” ben je voornamelijk bezig met het vloeiend verlopen van onze interne organisatie.

Hieronder vallen de boekhoudkundige, administratieve en facilitaire zaken die bij ons bedrijf horen.

  • De boekhoudkundige kerntaken zijn het verzorgen van de facturatie naar onze klanten op een zorgvuldige en accurate wijze, het beheren van deze debiteuren en hun openstaande posten. Het controleren, het op de juiste wijze coderen, het betaalbaar stellen van de ingekochte producten en diensten. Daarnaast het zorgvuldig inboeken van de administratie in het pakket Unit4 Multivers.
  • De administratieve kerntaken zijn het opmaken van standaardcontracten met klanten, medewerkers en leveranciers. Het bijhouden van mutaties, vakantiedagen en het zorgen voor een volledig archief van de relevante dossiers.
  • De facilitaire kerntaken zijn het operationeel verlopen van onze interne en klant bijeenkomsten. Het voorraadbeheer van kantoorartikelen en het zorgdragen voor het kantoor zodat het kantoor altijd een uitnodigende verkoopplek is.
  • De rol van gastheer/gastvrouw van Venturn vertolken. Je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel telefonisch verkeer als bezoek op kantoor en zorgt dat de gasten correct en prettig naar de juiste collega worden geleid.

Functie eisen

Wat neem jij mee?

  • Minimaal 3 jaar ervaring als Office Assistent en met name de boekhoudkundige kant van de rol.
  • MBO+/HBO diploma
  • Kennis van het boekhoudprogramma Unit4 Multivers is een pré
  • Certificaten/diploma’s Boekhouden
  • Een ‘Geen woorden maar daden’ mentaliteit

Aanbod

Wat bieden wij?

Naast een gezellige kantoorsfeer van ongeveer 10-15 mensen, het mooiste uitzicht van Rotterdam en een mooie werkomgeving bieden we op basis van 20 uur per week:

  • Een salaris dat past bij jouw ervaring en achtergrond;
  • Een prima pensioenregeling;
  • 25 vrije dagen op jaarbasis (op basis van een fulltime diensverband);
  • Reiskostenvergoeding.

Sollicitatie

Interesse of meer informatie? Neem contact op met Patrick van de Ven (patrick@venturn.nl) of bel op: 010 – 304 20 70

Cookie-instellingen

Venturn gebruikt verschillende technieken om informatie te verzamelen en op te slaan als u onze websites bezoekt, waaronder cookies.

Privacyverklaring | Sluiten
Instellingen